Білизна натільна і корсетні товари (бюстгальтери, корсети, труси, боді, коригуюча білизна, комплекти спідньої білизни, майки), обміну та поверненню не підлягають!
Згідно з постановою від 19 березня 1994 р. N 172 про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", натільна білизна і корсетні вироби включені в «Перелік непродовольчих товарів належної якості», які не підлягають поверненню або обміну на аналогічні моделі інших розмірів, форм, габаритів, фасонів, забарвлення або комплектації.
При отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії або з рук кур'єра, Покупець зобов'язаний перевірити Товар на відповідність заявленої якості, асортименту, комплектності, кількості, зовнішньому вигляду. Якщо недоліки не виявлені, Одержувач підписує Транспортну накладну або інший документ доставки, пропонований транспортною компанією, тим самим підтверджуючи, що претензій до Товару не має, і Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок по передачі товару. У разі, коли при отриманні товару виявлена невідповідність товару заявленому, Покупець повинен відмовитися від отримання товару і повідомити про це Продавцеві.
Після підписання накладної риски випадкової загибелі або випадкового ушкодження товару переходить до Покупця і претензії Покупця до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності і товарного виду не приймаються.
Дотримання букви закону аж ніяк не абсурдно, якщо взяти до уваги вимоги гігієни та елементарний здоровий глузд. Під час примірки білизни на голе тіло відбувається близький контакт зі слизовою оболонкою. На думку фахівців, збудник інфекцій може потрапити на тканину. І замість радості володіння модним комплектом, покупці ризикують заразитися неприємною хворобою. Особливу групу ризику становлять люди з ослабленим імунітетом і пошкодженнями шкіри, нехай навіть незначними.
Повернення і обмін бракованих виробів:
Повернення і обмін бракованих виробів здійснюється протягом 30 календарних днів тільки при збереженій упаковці і всіх етикеток. Якщо оригінальна упаковка, етикетки, бирки, ярлики не збережені, виріб знаходиться в неналежному вигляді (виріб брудний, пом'ятий, деформований, із зачіпками, неакуратно упакований, з плямами і т.д.) або пройшли строки повернення, магазин має право не приймати браковані вироби. У разі виявлення браку протягом гарантійного терміну, товар буде замінений і доставлений вдруге безкоштовно. Споживач має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми.
Гарантійний термін
Гарантійний строк згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України "Про захист прав споживачів":
Гарантійний термін – термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) приймає на себе зобов'язання про здійснення безкоштовного ремонту або заміну відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг.
Гарантійні терміни на товари:
- купальники, білизна, комбінації, пеньюари, халати, піжами, домашнє взуття, сукні, туніки, сарафани та ін. одяг: 30 календарних днів з моменту покупки.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з нар. ІІ ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів".
Після закінчення гарантійного терміну звернення з недоліків не розглядаються.
Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня одержання товару покупцем.
Наші рекомендації покупцям:
- Перед використанням продукції ретельно вивчіть прикладену документацію з інструкціями з експлуатації; - Ви завжди можете звернутися до нас при виникненні додаткових питань про правила і умови експлуатації до початку використання продукції;
- Дотримуйтесь правил, заходи безпеки та особливості експлуатації товару, зазначені в поданій документації.
- Використовуйте продукцію виключно за призначенням.